Konutlarınızın, dükkanlarınızın, ofislerinizin kısacası tüm gayrimenkullerinizin satış, kiralama ve aidat operasyonlarını takip edin!

Gayrimenkul satış ve kiralama yönetimi çözümümüz, Microsoft Dynamics CRM ürünü ile entegre bir şekilde çalışmaktadır. Bu entegrasyon sayesinde, satış ofisinin gerçekleştirdiği satış ve finansal işlemler, doğrudan muhasebe sistemine aktarılabilir. Bu, veri akışını kolaylaştırarak işlemlerin doğruluğunu artırır ve zaman tasarrufu sağlar.

Kira sözleşmelerinizi, ciro bazında, dövizli olarak veya sabit bedelli olarak etkili bir şekilde takip edebilirsiniz. Aynı zamanda, bağımsız bölümlerinizi adet ve metrekare (m²) bazında izleme imkanı sunarak, kiralama süreçlerinizi daha detaylı bir şekilde yönetebilirsiniz.

Stokta tuttuğunuz kiralanabilir alanları ve kiraladığınız aktif kullanım alanlarını izleyebilir, her bir bağımsız bölümün karlılığını raporlayarak, yatırımınızın getirisini değerlendirebilirsiniz. Bu özellikler, gayrimenkul yönetim süreçlerinizi daha verimli ve şeffaf hale getirirken, stratejik kararlar almanıza da yardımcı olur.

İster satın, ister kiralayın

Tüm gayrimenkullerinizin satış ve kiralama süreçlerini hızlı ve zahmetsizce takip edin. Sözleşmelerinizi kolayca hazırlayın, fatura işlemlerini eksiksiz ve zamanında tamamlayın. İster bir portföy yönetin, ister tek bir mülk – tüm işlemlerinizde düzen ve kontrol sağlayarak, işinizi büyütmek için güvenle ilerleyin!

Gayrimenkul beklemez

Satış ve Satınalma Süreçlerini Kolaylık Takip Etmek İçin Keşfedin

Size özel tekliflerimiz ve çözüm önerilerimiz için

bilgilerinizi bırakın