Gayrimenkul satış ve kiralama yönetimi çözümümüz, Microsoft Dynamics CRM ürünü ile entegre bir şekilde çalışmaktadır. Bu entegrasyon sayesinde, satış ofisinin gerçekleştirdiği satış ve finansal işlemler, doğrudan muhasebe sistemine aktarılabilir. Bu, veri akışını kolaylaştırarak işlemlerin doğruluğunu artırır ve zaman tasarrufu sağlar.
Kira sözleşmelerinizi, ciro bazında, dövizli olarak veya sabit bedelli olarak etkili bir şekilde takip edebilirsiniz. Aynı zamanda, bağımsız bölümlerinizi adet ve metrekare (m²) bazında izleme imkanı sunarak, kiralama süreçlerinizi daha detaylı bir şekilde yönetebilirsiniz.
Stokta tuttuğunuz kiralanabilir alanları ve kiraladığınız aktif kullanım alanlarını izleyebilir, her bir bağımsız bölümün karlılığını raporlayarak, yatırımınızın getirisini değerlendirebilirsiniz. Bu özellikler, gayrimenkul yönetim süreçlerinizi daha verimli ve şeffaf hale getirirken, stratejik kararlar almanıza da yardımcı olur.