İşletmeniz için eksiksiz bir Satınalma Yönetimi çözümü olan Navapp Satınalma Yönetimi, kurumsal satınalma süreçlerinizi verimli bir şekilde yönetmenizi sağlar.
➡️ İhtiyaçtan Başlayan Süreç: İhtiyacın doğduğu an, Satınalma Talebi ile başlayarak personeliniz malzeme, hizmet ve demirbaş ihtiyaçlarını sistemimize girebilir ve onay akışıyla kolayca yönetebilirsiniz.
➡️ Kontrol Altında Tutun: Taleplerinizin her aşamasını izleyin ve onay akışıyla kontrolü elinizde tutun. Sürecin nerede olduğunu anlık olarak takip edin.
➡️ Teklif Değerlendirme ve Otomatik Seçim: Teklif değerlendirme formları ile gelen teklifleri kolayca karşılaştırın. Otomatik seçim özelliği sayesinde en uygun teklifi seçerek hızla siparişe dönüştürün.
Navapp Satınalma Yönetimi ile işletmenizin satınalma süreçlerini optimize edin, verimliliği artırın ve kontrolü elden bırakmayın.
Daha fazla bilgi için bize ulaşabilirsiniz!
https://lnkd.in/d46ssSD6