Özellikle sahada yoğun çalışan ekiplerin şirketten avans talebi çok sık karşılaşılan bir durumdur.
Avans isteme sürecini bir prosedüre bağlamış şirketlerde, Avans Talep Formları hazırlanır ve muhasebeye gönderilir. Eğer şirket içinde bir avans isteme prosedürü yoksa genelde kullanılan yöntem e-posta göndermek veya doğrudan muhasebeyi aramaktır.
İki yönteminde birbirine göre iyi ve kötü tarafları var. Avans talep formu ile avans istemek sahada çalışan ekibe zor gelir ve işinin yavaşladığını düşünür, ancak merkez için idealdir, istenen avans kayıt altına alınmış olur, merkez için ise can sıkıcı olan avans talebinin imzalı halini beklemektir.
En hızlı yöntem olan e-posta veya telefon ile avans istemek ise sahanın çok sevdiği, ancak merkezin kayıt altına alamadığı için tercih etmediği yöntem olarak göze çarpar.
#Dynamics365Bc içerisinde yer alan Avans Talep çözümü ile;