İşletmenizi kâra geçirecek ve sizi iş yükünden kurtaracak
akılcı iş çözümleri sunuyoruz.


Sizi Bilgilendirelim
Duyurular
  • 21-09-2019

    BulutTahsilat, Dynamics365 Business Central Entegrasyonu Navapp'ta. 27 Banka ile çalışan BulutTahsilat ile yapılan entegrasyon sayesinde, ödemeler, tahsilatlar, online pos hareketleri Dynamics365BC'a aktarılıyor, muhasebeleştirme süreçleri yönetiliyor. Yoğun banka hareketi olan işletmelerin veri girişi hızlanıyor, hata oranı en aza indiriliyor.

  • 23-04-2019

    Geçmişini unutmadan geleceğe umutla bakan, başarının her daim çok çalışmayla geleceğine inanan, bu ülkenin tüm güzel çocuklarının 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kutlu olsun.

Tüm duyurular

İşletmenize uygun akılcı iş çözümleri sunuyoruz. İhtiyacınız olduğu her an daha verimli çalışabilmeniz için sizin yanınızda, sizinle birlikte yol alıyoruz.

Her marka
bir başarı hikayesi

Başarılı ERP projelerinin sırrını biliyoruz.

Tüm referanslar
Ne düşünüyorlar?

“Keşif bütçesinden sapmaları proje bitimini beklemeden görebiliyor ve gerekli tedbirleri alabiliyoruz.”

Kemal Soğukçeşme
Kemal Soğukçeşme Sistem Geliştirme ve Süreç Yönetim Direktörü, Özak Global Holding

“Hammadde alımından başlayıp, mamullerin sevkiyatına kadar uzanan tüm süreçlerimizi el terminalleri ile kontrol altında tutuyoruz.”

Hakan Işık
Hakan Işık Teknik Koordinatör , EOS Endüstriyel Otomotiv Sistemleri
Tüm başarı hikayeleri
Danışmanlık

Navapp deneyimli danışman kadrosuyla, Ms Dynamics NAV ERP uyarlama süreçlerinde hızlı ve güvenilir hizmetler sunmaktadır. Navapp, Microsoft’un Navision için geliştirdiği Rapid Start Service yöntemlerini kullanarak hızlı kurulumlara imza atmaktadır.

Eğitim

ERP uyarlama süreçlerinin başarıya ulaşma yolunun etkin anahtar kullanıcı eğitiminden geçtiğinin farkındayız, Navapp, genç, dinamik ve tecrübeli kadrosu ile kullanımı kolay, kurulumu hızlı çözümler ile müşterilerinin kısa sürede işlerine odaklanmalarına yardımcı olmaktadır.

Destek

Başarılı bir ERP projesinin devamında gelen müşteri taleplerinin hızlıca tamamlanması, destek taleplerine geri dönüş yapılması müşteri memnuniyetinin en üst düzeyde tutulmasını sağlamaktadır.