18 Jan
18Jan

🏡 Navapp Gayrimenkul Satış ve Kiralama Çözümümüz ile süreçlerinizi nasıl yönetirsiniz?


Gayrimenkul satış ve kiralama yönetimi çözümümüz, satış ofisinizin gerçekleştirdiği satış ve finansal işlemleri kolaylıkla muhasebeye aktarılabilir. 💼

Bağımsız bölümleri rezerve edebilir, Satış Sözleşmelerini hazırlayabilirsiniz. 📄

Satış ofisinde gerçekleşen Kapora, Peşinat veya Taksit ödemelerini doğrudan Business Central muhasebe sisteminde yönetebilirsiniz. 💰

Navapp Gayrimenkul Satış ve Kiralama Modülü ile iş süreçleriniz daha verimli hale gelir ve finansal takibinizde şeffaflık sağlanır. 🔄

Kira sözleşmeleriniz üzerinde detaylı bir kontrol sağlayarak, ciroları cins, döviz veya sabit bedel bazında izleme imkanı elde edersiniz. Aynı zamanda, bağımsız bölümlerinizin adet ve metrekare bazında takibini yapabilir, bu sayede portföyünüzü daha etkili bir şekilde yönetebilirsiniz. 📊

Stokta bulunan kiralanabilir alanlar ile kiralama sürecindeki kullanımda olan alanları izleyerek, mevcut durumu anlık olarak değerlendirebilirsiniz. Ayrıca, her bir bağımsız bölümün karlılığını detaylı raporlarla analiz ederek, stratejik kararlar alabilir ve iş performansınızı artırabilirsiniz. 📈

Müşteri memnuniyetini ön planda tutan Navapp Gayrimenkul Satış ve Kiralama çözümü, gayrimenkul sektöründeki rekabet avantajınızı artırmak için tasarlanmıştır. 🚀

Navapp Gayrimenkul Satış ve Kiralama çözümümüz iş süreçlerinizi optimize etmenize, maliyetleri düşürmenize ve karlılığı artırmanıza yardımcı olur. 🌐 


#Gayrimenkul #SatışveKiralama #Navapp #İşÇözümleri